Problem z integracją Google Play Game Services w Unity

Dziś ponad godzinę straciłem na rozwiązaniu problemu z tytułowym (Google Play Game Services) pluginem. Co ciekawe cała konfiguracja mojej aplikacji testowej przebiegła pomyślnie mogłem zalogować się do swojego konta googla z gry, mogłem zdobywać osiągnięcia, wyświetlać tablice wyników i osiągnięć. Nie mogłem jednak zapisać wyniku w tabeli. Kurczę co ja robię źle – pomyślałem. Próbowałem nawet podegrać inny plugin i na drugim rozwiązaniu podłączyć się do tablicy wyników, ale tu też mi coś nie wychodziło – projekt Unity nie chciał się w ogóle skompilować.

Postanowiłem więc powrócić do Google Play Game Services (pluginu/dodatku dla Unity). Zacząłem oglądać kod no i… rozwiązanie okazało się prozaiczne – mój wklejony przez copy->paste ciąg weryfikacyjny do tabeli wyników zawierał spacje przed cudzysłowem kończącym string. Jeden backspace załatwił sprawę. Natomiast kolejny raz pośpiech i moje niedbalstwo wyszło na wierzch. Może teraz już nie zapomnę – może.